Van Bronnoysund naar Namsos.

7 juli 2014 - Namsos, Noorwegen

Vannacht hebben we gelukkig goed geslapen en konden we weer fit aan de volgende reis beginnen. Vandaag reden we naar Namsos waarbij we één keer een veerboot moesten nemen. Onderweg moesten we weer veel tunnels door en dat zijn geen tunnels zoals bij ons, ze zijn meestal kilometers lang. De langste was 6 km maar we hebben in Noorwegen wel is de Laerdaaltunnel gehad van ruim 25 km lang. Het is niet echt fijn rijden omdat het best wel donker en smal is.

Verder was het weer ontzettend warm, de hele dag 29 graden, pfffff. Er stonden zelfs koeien in het water en ook de schaapjes liepen dicht bij het water.

We hebben een leuk huisje met een mooi uitzicht. Door al ons gezweet hebben we toch maar weer een wasje gedraaid. We hebben ook een vliegveld voor de deur, het zal er vast niet heel druk zijn en morgenochtend gaan we weer weg.

Morgen gaan we naar Oppdal waar we 2 overnachtingen hebben. We kijken even of we morgen nog iets te melden hebben en anders komen we woensdag weer bij jullie terug.

Tot dan!

1. Marijke:
    8 juli 2014
    Jaloers op die warmte!! Hier regent het al de hele dag pijpenstelen! Ik wil wel ruilen :)