Van Oslo naar De Meern.

14 juli 2014 - De Meern, Nederland

Vanmorgen zijn we om 7.00 uur aangekomen in Frederikshaven in Denemarken. We hebben een vlotte terugreis gehad met heel wisselend weer. In Denemarken hebben we alleen maar regen gehad en in Duitsland regen en zonneschijn, in Nederland alleen maar zon.

Om 18.30 uur zijn we thuisgekomen.

We kijken terug op een fantastische vakantie. We hebben met volle teugen elke dag genoten van de schitterende natuur, de oorverdovende stilte en alle wilde dieren.

Het was voor ons de eerste keer dat we onze vakantie via een reislogger deelden en dit is goed bevallen. Wij keken toch met andere ogen om jullie zoveel mogelijk alles te laten meebeleven. Dit heeft veel leuke foto's opgeleverd die we anders waarschijnlijk niet gemaakt hadden.

Bedankt voor jullie reacties en wie weet tot volgend jaar!

Groetjes Jaap en Mieke

1. Mijneke en Emiel .:
    14 juli 2014
    Fijn weer veilig thuis maar met een heel voldaan gevoel en nu weer vlug de kinderen knuffelen ze zullen vol verlangen naar jullie uit kijken denk oma en opa vast wel wat voor ze hebben gekocht .
  2. Cejay:
    Welkom thuis.
  3. Sylvia van Slimming:
    14 juli 2014
    Welkom thuis, ik heb genoten van je verhalen
  4. Die andere A:
    16 juli 2014
    Dank jullie voor het laten meegenieten! Zeker een hele mooie tocht. Benieuwd wat jullie het hoogtepunt vonden. Het dieptepunt is vast die bekeuring ;)